مزایای استفاده از پارتیشن های اداری

چیدمان دفتر شما تاثیر بسزایی بر عملکرد شرکت شما دارد. در واقع، مهمتر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید. فضایی که به خوبی طراحی شده است، اگر به درستی اجرا شود، می تواند روحیه و بهره وری کارکنان را افزایش دهد.

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای رسیدن به این هدف، استفاده از پارتیشن های اداری است . انعطاف‌پذیر و آسان برای نصب، می‌توانند فضای اداری شما را به اندازه کافی روان کنند تا موقعیت‌های مختلف را در خود جای دهد. علاوه بر این، آنها می توانند راهی براق و شیک برای افزودن جذابیت بصری به محل کار شما باشند.

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری

پارتیشن‌های اداری که به عنوان صفحه‌نمایش اداری و تولید پارتیشن فریم لس و انواع دیگر پارتیشن‌های اداری و صفحه‌نمایش پارتیشن‌بندی نیز شناخته می‌شوند ، روشی ارزان‌قیمت برای کارمندان برای حفظ حریم خصوصی هستند. در مقایسه با دیوارهای اداری ، آنها ارزان تر و بسیار انعطاف پذیرتر هستند. پارتیشن‌های اداری اتاق های اداری در صورت نیاز به راحتی قابل جابجایی هستند. به عنوان مثال، می توانید با تغییر اندازه بخش ها، آنها را افزایش یا کاهش دهید. همچنین می توانید برای حفظ حریم خصوصی بیشتر ارتفاع دیوار جداکننده را افزایش دهید یا برای تسهیل ارتباط باز آن را کاهش دهید.

پارتیشن‌های اداری برای کاهش سطح سر و صدای کلی در فضای اداری عالی هستند. این به کاهش حواس پرتی همکاران و بهبود تمرکز کارمندان کمک می کند.

در نهایت، مردم پنل های اداری را دوست دارند زیرا فضای ارزشمندی را برای ارسال یادداشت ها، تصاویر و سایر فایل های مهم فراهم می کنند.

ملاحظات چیدمان پارتیشن اداری

قبل از شروع به چیدمان پانل های پارتیشن اداری خود ، هدفی را که می خواهید به آن برسید در نظر بگیرید. آیا به پارتیشن اداری نیاز دارید زیرا تیم شما در حال گسترش است؟ یا شاید بخواهید فضای بیشتری برای پیاده روی به دفتر خود اضافه کنید. دانستن هدفتان به شما کمک می کند تا مشخص کنید که چه نوع چیدمانی را باید اجرا کنید.

وقتی به چیدمان اداری فکر می کنید، فرهنگ شرکت خود را در ذهن نگه دارید. شاید بخواهید پارتیشن های اداری ایستاده قرار دهید زیرا کارمندان شما اغلب با سر و صدای همکارانشان پرت می شوند. مخالفش هم درست است؛ شاید می خواهید جداکننده هایی با دیوارهای پایین تر برای ترویج یک محیط مشارکتی تر.

در نهایت، فراموش نکنید که سلامت و ایمنی کارمند خود را در نظر بگیرید. همه باید در فاصله ای راحت با یکدیگر باشند، به خصوص با توجه به بحران اخیر سلامت. شما باید مناطق باز و نور طبیعی را به حداکثر برسانید تا مکانی باورنکردنی برای کار افراد ایجاد کنید.

چگونه سیستم تقسیم کننده اداری مناسب را برای دفتر خود انتخاب کنید

انتخاب پارتیشن های اداری برای فضای شما با تصمیم گیری برای انتخاب سیستم شروع می شود. این به عوامل متعددی بستگی دارد.

به عنوان مثال، یک پارتیشن میز برای دفاتر کوچکتر بهترین است. این تقسیم‌کننده‌ها مستقیماً روی میز کار هر کارمند نصب می‌شوند، بنابراین اصلاً فضایی را اشغال نمی‌کنند. تقسیم‌کننده‌های اتاق کشویی (همچنین به عنوان پارتیشن‌های روی زمین شناخته می‌شوند) متنوع‌ترین تقسیم‌کننده‌ها هستند که می‌توانند با هر چیدمانی مطابقت داشته باشند، اما سطح کف بیشتری را اشغال می‌کنند.

فراموش نکنید که پارتیشن ها می توانند از نظر بصری نیز چشمگیر باشند. پارتیشن های سقفی مانند پرده های شناور به نظر می رسند. پارتیشن های دیوار شیشه ای تصور فضاهای باز را ایجاد می کنند در حالی که هنوز مرزهای فیزیکی بین فضاهای کاری وجود دارد. هر یک از این دو سیستم حال و هوای مدرن و شیک به هر فضای اداری می بخشد.

پارتیشن بندی های اتاق آکوستیک

پارتیشن های اداری ما فضای اتاق را تقسیم می کنند در حالی که صدا را کاهش می دهند. پنل های نرم و ضخیم از یک هسته فوم برای کاهش شدید صدا در دفاتر، استودیوها، صحنه ها و موارد دیگر استفاده می کنند. این تقسیم‌کننده‌های زیبا به‌عنوان پس‌زمینه‌ای برای یک سکو یا برای به حداقل رساندن سر و صدای دفتر عالی هستند. این تقسیم کننده ها برای ذخیره سازی سریع به راحتی جمع می شوند.

مطمئن نیستید کدام سیستم پارتیشن را انتخاب کنید؟

گسترده ترین طیف تقسیم کننده های اداری را در هر سبک، رنگ و جنس دارد. پارتیشن‌های ما با آکوستیک فوق‌العاده، مهارت‌های برتر، و فریم‌های بادوام ساخته شده‌اند تا مطابق با هر نیازی باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید.

تهران،سعادت آباد صرافها جنوبی نبش بیست و پنجم

 ارتباط مستقیم با کارشناسان آکاژ:

     02188373182 – 02128429564

09360672964 – 09126465008

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *