توریستی ترین شهرهای کانادا همراه با آژانس مسافرتی ایرانیکا

شهر لندن London

امروزه توریست ها و گردشگران زیادی از سراسر نقاط جهان به کانادا سفر می کنند و از شهرهای زیبا و دیدنی این منطقه لذت می برند. شهر توریستی کانادا، لندن London است.

لندن شهری بزرگ و وسیع در کانادا است که امکانات زیادی دارد و شهری زیبا و مناسب می باشد. همه ی ما لندن را می شناسیم و با آن آشنا هستیم، لندن شهری در جنوب غربی استان آنتاریو در کشور کانادا در قاره آمریکا است. این شهر بر روی دالان کبک سیتی، پرجمعیت ترین منطقه کانادا که با ۱۶ میلیون جمعیت نیمی از جمعیت کانادا را تشکیل می دهد، واقع شده است.

هزینه زندگی ماهانه برای یک شخص در شهر لندن بدون احتساب هزینه مسکن، ۱۳۹۰ دلار کانادا بوده و متوسط هزینه اجاره آپارتمان در نزدیکی مرکز ۱۸۴۰ دلار محاسبه شده است. به طور کلی مهاجرت به کانادا و انتخاب شهر مناسب برای زندگی یک تصمیم بزرگ و مهم است که می‌ تواند بر آینده مالی و شغلی شما تاثیرگذار باشد.

اگر قصد اخذ ویزای کانادا را دارید این لینک را دنبال نمایید

شهر کلگری Calgary

یکی دیگر از شهرهای زیبا کانادا، کلگری Calgary است. این شهر نیز دارای ویژگی های خاصی است و بزرگترین شهر استان آلبرتا در کشور کانادا است که در دشت های غربی کانادا در ۸۰ کیلومتری شرق کوه های راکی کانادا قرار دارد. شهر کلگری شهر کلگری جمعیتی حدود یک میلیون نفر دارد و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کانادا و پرجمعیت ترین شهر آلبرتا محسوب می شود. زبان مردم کلگری، انگلیسی می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای زندگی و مهاجرت در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ شناخته شده و همچنین شهر کلگری هر سال میزبان بسیاری از جشن ها و مسابقات مهم می باشد.

در این شهر تراکم جمعیت پایین و کیفیت زندگی بسیار بالا است. شهر کلگری آب و هوای بسیار خوبی دارد و دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد و خشک می باشد و بادهای گرمی دارد و در تابستان ها دمای روزانه از ۱۰ درجه تا ۲۵ درجه متغیر است.

هزینه زندگی در شهر کلگری نسبت به بقیه شهر های بزرگ کانادا مقرون به صرفه تر است و مالیات در این شهر بسیار پایین است و خدمات بیمه ای و درمانی در این شهر رایگان می باشد، بنابراین زندگی در این شهر مزایای زیادی دارد.

جهت اخذ پیکاپ کاناددا این لینک را دنبال نمایید

شهر کبک Quebec

زیبا ترین شهر کانادا، شهر کبک Quebec است که نام و آوازه زیادی دارد. اگر به دنبال زیباترین شهر کانادا هستید حتما سری به کبک بزنید.

در کانادا ساکنین سایر ایالات انگلیسی زبان هستند اما در کبک مردم اغلب به زبان فرانسوی صحبت می کنند و زبان رسمی آنها فرانسه است.

شهر کبک بزرگترین ایالات در کانادا است و در کبک ۸۰ درصد از مردم مسیحی کاتولیک هستند و ۳ درصد از جمعیت را هم مسلمانان تشکیل داده اند. هر سال تعداد زیادی از دانشجویان برای ادامه تحصیل در کبک اقدام می‌ کنند.

ایالت کبک به دلیل برخورداری از شرایط آسان‌ تری در اعطای اقامت کانادا به یک ایالت جذاب برای مهاجرین تبدیل شده است. در کبک قدیم، ساختمان های قدیمی به سبک اروپایی ساخته شده است و وقتی به این منطقه وارد می شوید، احساس می کنید به بخشی از تاریخ اروپا قدم گذاشته اید و این یک حس خوب است.

منطقه تاریخی کبک قدیم بخشی از شهر کبک و جاذبه های گردشگری کانادا محسوب می شود. این منطقه از دو بخش بالا شهر و پایین شهر تشکیل شده است و برخورداری از سیستم حمل و نقل عمومی راحت، مدرن و پیشرفته نیز یکی دیگر از مزایای زندگی در کبک است که با استفاده از آن می توانید با سکونت در هر محله ای از این شهر به محل کار خود رفت و آمد کنید.

این شهر به عنوان ششمین شهر بزرگ در آنتاریو و دهمین شهر بزرگ کانادا شناخته شده است. بهتر است بگوییم که این شهر سریع‌ ترین رشد جمعیت را در بین شهرهای کانادا داشته است و درست است که لندن به مرور زمان به شهری بزرگ تبدیل شد، اما هنوز هم حس و حال یک شهر کوچک را دارد.

از ویژگی های دیگر این شهر می توان به مسکن مقرون به صرفه، نرخ پایین خلاف و جرم، امکانات آموزشی عالی، مراقبت های بهداشتی خوب، فرهنگ غنی و طبیعت زیبا و جذاب اشاره کرد.

شهر لندن به دلیل طبیعت ک و همچنین درختان و فضای سبز به عنوان شهر جنگلی و شهر طبیعت دوست شناخته شده است. اگر شما علاقمند به یک سبک زندگی شهری هستید و تمایل دارید از جذابیت و امنیت یک جامعه جوان و شاد برخوردار شوید، شهر لندن مکانی عالی و فوق العاده برای زندگی، تفریح و لذت بردن است.

مهم ترین قطب های اقتصادی کشور کانادا است و برای ایجاد شغل مناسب است و در جنوب غربی کانادا قرار گرفته و مرکز انرژی و فعالیت های نفتی در شمال قاره آمریکا به شمار می رود.

همچنین پیشنهاد میکنیم سری به مقاله اخذ ویزای ایتالیا زده و با شرایط آن بیتر آشنا شوید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *