رادیاتور بخاری دوو سیلو

تومان2.155.000

Description

رادیاتور بخاری بخشی از سیستم گرمایشی خودرو است. در خودروها شاهد دو رادیاتور هستیم. یک رادیاتور وظیفه دارد تا اقدام به خنک کردن موتور خودرو کند و از سوی دیگر شاهد قطعه دیگری چون رادیاتور بخاری هستیم که به منظور گرم نگه داشتن فضای داخل کابین خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

نحوه کار و وظایف رادیاتور بخاری

در راستای بررسی نحوه کارکرد رادیاتور بخاری باید گفت که این قطعه به نحوی است که در آن آب از به واسطه لوله به ترموستات وارد می‌شود. بعد از ورود به ترموستات این قطعه از طریق دو لوله خارج می‌شود.

 

در این بین یکی از این لوله‌ها دارای آب گرم است. این آب گرم وارد رادیاتور بخاری می‌شود. در چنین شرایطی دما بالا آب موجود در این لوله کمک می‌کند تا بدنه رادیاتور خودرو نیز گرم شود. به دلیل آن که در بخاری و سیستم گرمایشی خودرو شاهد فن هستیم، این فن کمک می‌کند تا حرارت بدنه رادیاتور بخاری به داخل کابین خودرو کشیده شود.

 

مزایا و ویژگی‌های رادیاتور بخاری درجه یک

یک رادیاتور بخاری ویژگی‌ها و مزایا زیر را دارد:

 

تولید بر اساس استانداردهای بین المللی

کیفیت بالا ساخت

عملکرد دقیق

وزن سبک

طول عمر بالا

مقاومت قابل توجه در برابر تحمل حرارت

زمان تعویض رادیاتور بخاری

رادیاتور بخاری جزء قطعاتی در خودرو است که می‌تواند به واسطه دلایل مختلفی با مشکل مواجه شود. در وهله اول گرفتگی رادیاتور یکی از مهم ترین دلایل خرابی این قطعه است. در صورتی که بعد از گرم شدن موتور و یا روشن شدن بخاری، در داخل کابین هوای گرم را حس نمی‌کنید، به احتمال زیاد با مشکل گرفتگی و پوسیده شدگی رادیاتور مواجه هستید. در چنین شرایطی اگر گرفتگی شدید نباشد، می‌توانید با شست و شو و یا در صورت گرفتگی شدید نیاز است تا با تعویض مشکل رادیاتور بخاری ام وی ام ۵۵۰ را برطرف کنید.

 

از سوی دیگر اگر آب کافی در سیستم خنک کننده خودرو وجود نداشته باشد، این مسئله باعث می‌شود که رادیاتور بخاری نتواند به خوبی کار کند. گرفتگی شلنگ مورد استفاده در سیستم رادیاتور بخاری و یا معیوب شدن فن خودرو از دیگر دلایل خرابی این قطعه به حساب می‌آید.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “رادیاتور بخاری دوو سیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *